Skip to main content

sukan is ohsem!!

ohoiii. macam tarzan versi perempuan tak? HAHA. ok sukan sukan sukan. tahun ni ada kelainan sikit. tahun ni lagi best! oh nak dibagi tahu disini aku olahragawati. yeah!! *padahal tak masuk apa apa* boo aimi boo aimi. haha. nanti kena ambush padan muka. ehek. ok sambung balik. tahun ni ada hias hias khemah. so macam lagi banyak kerja kot. and tahun ni jugak buat beria sikit. sebab ada dato' nak datang kan. apabenda tahb namo ea. aku lupa. and aku malas nak ingat pun. tak penting. hiwhiw.

malas cakap banyak. layan the gambarsss. -,-.

bermula dengan the cibaians tudung aku tu. -,-. sopan tak sopan tak.

perbarisan kasturi.



welcome to hawai versi malaysia! =p. teruja kan. well. =D

see? see? lekiu tambah T di belakang. jadi apa murid murid? yer bagus. lekiut. kalau korang sebut kau 
dah cakap aku comel. aww aww. =p

silat. sani hensem! HAHA. tak habis habis. -,-.

ommi comel. thanks about the blog sarah. i'm appreciate. see? i mention you too. kosong kosong.

mak aku and ati. iya kita sama rahim ti. bukan cikgu rahim yer. HAHA. -,-.

perbarisan badan beruniform.

masa tengah beratur. -,-. aku paling benci beratur time tengah panas!

itu dia kak ati. LEKIU TUJU JUARA. kitorang je bendera lain. muehehe.



rugi tak tangkap gambar harini dengan cikgu amrah. shobb T,T

nampak comel disitu yer ati. buat pengetahuan korang sani ni pakwe ati. erk? mampus kena penggal dengan makwe sani ni. dengan ati sekali. =p. AGAGAGA.

lawa kann. khemah kitorang dekat sebelah khemah diorang. terasa kecil disitu yer. -,-

ribena kami! ada tak rupa ribena? ke rupa adudu boiboiboi tu? ke rupa aku? mesti korang cakap muka aku kan? -,-. k sepak mali. 

barisan cikgu yang bukan hanya disini. 

ini semalam! kitorang stay sampai pukul 6. pff~~ tapi berbaloi sangat. kami dapat nombor dua! walupun tak dapat johan. aku tak expect pun dapat naib johan keseluruhan nya. ingat kan tak dapat. sebab tahun lepas tak menag pun. T,T . alhamdulillah.

rumah jebat pun lawa kan? macam tahun baru cina pun ada masa aku masuk khemah dorang. rasa krismas pun ada. campurkan ah. Ci+Mas=cimas. boleh? =p

cikgu cikgu punya acara.

itu dia penyumbang suara lekiu. muehehe.

mak ati mak aku juga. =p

lekir. yang ni pulak macam berparti. muehehe. kjoke.

ehemmm. puteri islam dapat no 2!! puteri islam tak pernah dapat apa pun. wehehehe. tahniah tahniah. satu nije yang aku mention. sebab ni badan uniform den. kejam ke tak? tak kan. =p

setiap gambar ada aku. macam quote yuna tak. *tangan didada mata keatas.

tuah. lawa kann qifa? macam retis. dia memang lawa. tengok maskot tuah. comel giler! rasa nak picit picit jer. haih! memang patut ah diorang menang keseluruhan. =p

so, the final.. tuah menag . sudah ku mention kan. no 2 kitorang! LEKIUT.  ohsem akn disitu. cakap ohsem cepat aku bagi cekedish yang ohsem. =p. no 3  no 4 aku tatau. hehe. k ahh dah penat. baii

credit: ati! pinjam gambar. hehe,

Comments

Popular posts from this blog

Terima kasih.

Salam dan heyyo ! biar rock sikit memalam ni. hikk. Terima kasih Allah. Terima kasih Mama. Terima kasih Ayah. Terima kasih kakak kakakku. Terima kasih semua ahli keluargaku. Terima kasih semua rakan rakanku. Terima kasih semua. Walaupun nadanya macam tengah buat ucapan perkahwinan Penguin dan Anjing laut jantan, tapi aku ikhlas dengan setiap patah yang aku cuba tuliskan disini. Aku manusia biasa. Aku sentiasa, setiap saat buat salah. Jadi semua, Maafkan aku kalau ada salah silap. Terngumpat, Terhina, Terkeji, Terkasar bahasa, Terguris hati. Segala galanya. Maafkan aku kalian. Maafkan aku. Aku insan biasa. Aku manusia lemah. Hmm, ayat di atas mungkin ayat ombak rindu sikit. tapi ikhlas di hati silalah menjiwainya walaupun macam jiwang sikit. hikk. mukadimah yang sangat panjang yer tak. saje, nak bagi cikgu nampak. hikk. Doa kan aku sentiasa suceed dalam SPM dan hidup yang mendatang, Aminn, Terima kasih bagi sesiapa yg wish. Sekian saje. Assalamualaikum. May Allah bless. piece !

dikala.

Dikala semua tertanya dimana kepergian ku yang dahulu. juga aku tertanya diri aku ini sebenarnya yang mana. adakah aku benar atau aku ini yg salah sebenarnya? biarkan aku dilapuk zaman tanpa ada yang sedar aku juga wujud. bercerita berdua bersama kawan ku, dikala aku kecil hingga dewasa yang mana, semua memilih rupa dan kerana pembesaran itu juga aku menjadi seperti mereka padahal, aku tidak sepatutnya begitu. jadi itu persoalan aku, adakah aku benar atayu hanya memalsu kan keadaan. cakap soal hati, lama juga aku kaburkan diri dari bertanyakan soal itu tapi ada ura ura mimpi yang sering datang malah macam boleh merasainya sendiri. aku bingung. mungkin setan semata bak kata kakak ku? siapa pun dia harapnya dia ada common sense dan ada sabar yang tinggi. mungkin boleh mundur kan setan dalam diri aku? mungkin. ok sekian!

Dia

Dia keliru utk patahkan sayap, Padahal dia boleh pasang semula; Utk tak goyah, Utk tak punah. Dia takut untuk membawa sendiri, Padahal dia boleh untuk berjalan perlahan, Supaya; Tak rapuh dan bersedia, Tak takut dan sentiasa deria. Konklusi; dia sangat rapuh tapi dia tahu dia ada penguat iaitu Dia.