Skip to main content

Best time ever !

akhirnyaaa......

in the bus..


arrived. nampak tak ayu disitu


here we go. 

sebelum nak masuk tu. nak main2 dalam tu kena bagi tiket. tengok. gila bapak segala panjang kan line ea? boleh pulak kak ngah and kak mimie ber-posing dkt candilicious. finee. dah ah orang tengah cari dia. hahaha. cuak kak long. -,-

dah masukk. inilah yg pergi kat sana. gehehehehe. ni kat depan pintu masuk.

masuk masuk je jumpa benda alah ni. comel kan saya gerai merah mak jemah tu. hikhok. Xp

then jumpa frekeinstein. eh aku main eja je ni. GAHAHA. gasak lah kan. janji ada bunyi. terbelit lah jugak lidah aku ni. hikhik

aku dgn kak naddy. well nama sebenar dia act nadia. nama moden . eh? muahahaha.


nampak benda hitam kat belakang yg tinggi gila tu. tu adik beradik gorilla. kay, tipu.

kak mimie and kak diba. hekhek. jumpa jumpa je diorang ni terus mcm dah banyak cakap.

siblings tercinta ! hehek.



masa ni nak masuk jurassic park. wink wink. harus lah bergambardgn macho dulu.

pon boleh kan dgn baju hujan. sebab kalau masuk jurassic park ni ada air, so sure basahkan. sediakan payung sebelum hujan. tetiba. -,-

model baju hujan. kau hado? -,-


nak masuk far far away. sangat amazed dengan istana tu. mcm istana betul ! 



nak menunggu masuk punya lah aii. kaki aku dah separuh parkinson dah tu.








tak sempat pun nak tangkap gambar dgn shrek. dah penuh. kalau nak tangkap gambar juga, kena datang pukul 3. -,-. baik tak payah kan. so tangkap gambar dari jauh pon boleh lah. nampak tak kesedihan disitu. hikhik.

ni rumah shrek. heee.



tempat duduk kat situ sangat comel kayy.

jom masuk madagascar !

aku lebih selesa berborak dgn kak mimie ni. hikhik. suka gelak dgn dia. hikhik.

klik gambar ini utk tumbesaran. more than 120 cm yg boleh masuk. gahahaha. bangga lah jugak. nampak tak ke-macho-an aku disitu. wink wink.

jangan fikir apa apa. tengok gerai yer bukan tengok aksi free . eh eh.



jom masuk monster rock pula ! yang ni awesome . aku suka bila diorang buat persembahan lagu nobody-wg. suka suka ! comel.

yg  ni akhir tahun ni baru bukak. sedang dlm pembinaan. hikhikk.



bajet kan. hikhik. bajet takpe jangan macho. tetiba.


teka teka ! bangunan ni bangunan apa ?? heee.










the best ! seriousssssssssssss. bumble-bee. i love youuu.


i love you i love youu. heee.





robot tu robot jahatt. hikhokk.





nasi beriani sangat sedap. tapi desert tak sedap. LANGSUNG. hahahaha. milo ais dia pun tak sedap LANGSUNG. but syukur alhamdulillah dapat makan. nasi beriani ni byk gila tauu. tapi masa tu kami memang lapar tahap dewa. memang habis dgn lajunya. tapi boleh pulak kak mimie cakap dia tak lapar waktu tu? aku mcm haaaaaaaa. are you sure kak?. hahahaa.

itu dia itu diaa.

eh eh eh. gambar macho tetap ada. -,-

handsome tak aku? -,-





lu kacau gua , parang kena kat muka lu. ohh sila takut..

tu tempat yg kami makan. dijamin HALAL !


sambung jalan... lalalala~










masa ni seriosuly penat gilaa! kaki aku dh mcm apa je .





yg ni aku tatau kumpulan apa. hahaha. main tangkap jee.





sesi mencuba topi . hikhikk. nampak tak lori merah tu? tu lah yg first2 kami tangkap gambar. faham tak ayat? k, tak faham. -,-



pastu tengah tangkap2 gambar dgn tipo. tetiba kak ngah jerit ada petty boops. betul tak eja. hikhik. suara perempuan ni sangatlah comell. 

lepastu ada woodpecker ! tau tak aku panggil diorang apa? donald duck . -,-. pon boleh lah kan. adik beradik ah tuu. HAHAHA. diorang bahan aku. gelak gelakkan aku. miahaha.


masa ni tgh tunggu diorang shopping kt dlm ni.

then kami keluar dulu. pergi candilicious pula.

lawa kannnnnn.


ingat candilicious ni kan. terasa nak pergi klcc je. nak beli aiskrim dia tu. sedap weyhh.


kami kembar. kau hado? haha. masa ni dah nak dkt maghrib nii,






ini lah yg sempat dicapaii. gegege.

THE END. Sorry gambar tak tersusun. malas nak susun. tapi ni agak tersusun ah. hahahahaha.  okay babai !!

Comments

Popular posts from this blog

Terima kasih.

Salam dan heyyo ! biar rock sikit memalam ni. hikk. Terima kasih Allah. Terima kasih Mama. Terima kasih Ayah. Terima kasih kakak kakakku. Terima kasih semua ahli keluargaku. Terima kasih semua rakan rakanku. Terima kasih semua. Walaupun nadanya macam tengah buat ucapan perkahwinan Penguin dan Anjing laut jantan, tapi aku ikhlas dengan setiap patah yang aku cuba tuliskan disini. Aku manusia biasa. Aku sentiasa, setiap saat buat salah. Jadi semua, Maafkan aku kalau ada salah silap. Terngumpat, Terhina, Terkeji, Terkasar bahasa, Terguris hati. Segala galanya. Maafkan aku kalian. Maafkan aku. Aku insan biasa. Aku manusia lemah. Hmm, ayat di atas mungkin ayat ombak rindu sikit. tapi ikhlas di hati silalah menjiwainya walaupun macam jiwang sikit. hikk. mukadimah yang sangat panjang yer tak. saje, nak bagi cikgu nampak. hikk. Doa kan aku sentiasa suceed dalam SPM dan hidup yang mendatang, Aminn, Terima kasih bagi sesiapa yg wish. Sekian saje. Assalamualaikum. May Allah bless. piece !

dikala.

Dikala semua tertanya dimana kepergian ku yang dahulu. juga aku tertanya diri aku ini sebenarnya yang mana. adakah aku benar atau aku ini yg salah sebenarnya? biarkan aku dilapuk zaman tanpa ada yang sedar aku juga wujud. bercerita berdua bersama kawan ku, dikala aku kecil hingga dewasa yang mana, semua memilih rupa dan kerana pembesaran itu juga aku menjadi seperti mereka padahal, aku tidak sepatutnya begitu. jadi itu persoalan aku, adakah aku benar atayu hanya memalsu kan keadaan. cakap soal hati, lama juga aku kaburkan diri dari bertanyakan soal itu tapi ada ura ura mimpi yang sering datang malah macam boleh merasainya sendiri. aku bingung. mungkin setan semata bak kata kakak ku? siapa pun dia harapnya dia ada common sense dan ada sabar yang tinggi. mungkin boleh mundur kan setan dalam diri aku? mungkin. ok sekian!

Dia

Dia keliru utk patahkan sayap, Padahal dia boleh pasang semula; Utk tak goyah, Utk tak punah. Dia takut untuk membawa sendiri, Padahal dia boleh untuk berjalan perlahan, Supaya; Tak rapuh dan bersedia, Tak takut dan sentiasa deria. Konklusi; dia sangat rapuh tapi dia tahu dia ada penguat iaitu Dia.